ISO 9001 Kalite Yönetimi Sistemi

Önceden kalite en güzel, en dayanıklı, en iyi, en büyük gibi sıfatlarla tarif edilmeye çalışılırdı. Ancak bu günün iş dünyasında artık kalite tek kişi tarafından tanımlanmaktadır: MÜŞTERİ Artık mal satabilmek için müşterinin bu günkü ve geleceğe dönük ihtiyaçlarının karşılanması oranında kalite kavramı anlam kazanır olmuştur.

ISO 9001 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİNİN YARARLARI:

  • Çalışanların kalite bilincinde artış sağlanması
  • İşletmenin piyasa itibarında artış sağlanması (prestij)
  • Pazarlama faaliyetlerinde rakiplerden farlılık sağlanması
  • İşletmenin uluslararası geçerliliğe sahip bir kalite belgesi edinmesinin getirdiği ticari avantajlardan yararlanabilme (ihracat için kalitenin belge ile ispatlanabilmesi)
  • Müşteri memnuniyetinde ve müşteri sadakatinde artış sağlanması
  • Hata oranlarında, firelerde, yeniden işlemelerde azalma sağlanması
  • Girdi, üretim ve son kontrollerin etkin olarak yapılmasının sağlanması
  • Tedarikçilerin seçiminde, değerlendirilmesinde ve takibinde kolaylık sağlanması
  • İşletme içi yetki ve sorumlulukların tespitinde ve dağıtılmasında kolaylık sağlanması
  • İşletme faaliyetlerinin standartlaştırılmasını sağlayacak dokümantasyonun (altyapının) oluşturulması
  • Geçmişe yönelik kayıtların düzenli bir şekilde tutulmasını sağlayacak altyapının oluşturulması
  • Veriler ve istatistiksel ölçümler doğrultusunda durum analizlerinin yapılabilmesi ve geleceğe yönelik kararlarda bu analiz sonuçlarının kullanılabilmesi
  • Kurumsallaşma yolunda önemli bir adım atılmış olması.

Danışmanlık Hizmeti Bilgi Talep Formu

[contact-form-7 id=”693″ title=”Eğitim Bilgi Talep Formu_copy”]